Τι είναι Arida Beach ;

στις

Μετά από έναν περίπου χρόνο απουσίας, λόγω διαφόρων υποχρεώσεων, γυρίζω ξανά στα παλιά μου λημέρια. ποια λημέρια ; Φυσικά ΕΔΩ !

cropped-dsc01044.jpg
Santova Beach, Kalamata

 

Τελευταία είμαι πολύ χαρούμενη και την χαρά θέλω να την μοιραστώ μαζί σας, γιατί επιτέλους, μετά από χρόνια εργασίας σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, κατάφερα να αποδεσμεύσω τα καλοκαίρια, να τα κρατήσω για την πάρτη μου !
Φέτος το γιορτάζω! Γιατί έκλεισα την 5η συνεχή χρονιά !!!

Πολλοί φίλοι – γνωστοί από παλιά, φυσικά, όταν με βλέπουν εξακολουθούν να με ρωτάν:

·    Ελένη, σε ποιο ξενοδοχείο θα πας φέτος  το καλοκαίρι για σαιζόν ?

Μη τους την χαλάσω ….

·    Φέτος θα είμαι στο Arida Beach !

Εκπλήσσονται …. που είναι το Arida Beach ; Να….

Το Arida Beach , βρίσκεται ακριβώς δίπλα στην θάλασσα. Έχει για σκέπαστρο τον ουρανό, για κήπο τα χαλίκια, για μουσική τα κύματα, για ζεστασιά τον ήλιο…. Εδώ έχω φίλους τα πουλιά και συντροφιά το αγέρι….Απλώνω την αρίδα μου και χαλαρώνω. Απέναντι μου έχω την μεγαλύτερη πισίνα που έχετε δει ποτέ. Την θάλασσα !

derveni-korinthias-by-jetgreece
Derveni Korinthias

Στο Arida Beach περνάω λοιπόν τα καλοκαίρια μου,  όπου θάλασσα και Arida Beach. Φωτογραφίζοντας τον ήλιο, την θάλασσα και τα κύματα. Με αυτόν το τρόπο αποθανατίζω όσες περισσότερες στιγμές μπορώ, για να κρατήσω εικόνες από το καλοκαίρι, που τόσο μου έλειψε τα προηγούμενα χρόνια, για να μπορέσω να κερδίσω αυτόν τον χαμένο χρόνο και να βάλω μες την καρδιά μου ζεστασιά έως ότου έρθει το επόμενο καλοκαίρι.

Ως τότε θα τα λέμε συχνά. Μέχρι τότε ας  θυμηθούμε  υπέροχα ηλιοβασιλέματα από παλιότερη ανάρτηση

Να έχουμε όλοι ένα καλό φθινόπωρο-χειμώνα !!!

Σχολιάστε